Monday, October 31, 2005

Selamat Hari Raya

Hari nie last keje sebelum cuti raya...esok deepavali...aku cuti dari esok sampai ahad 6/11/2005. Malam nie aku bertolak balik ke JB. Tahun lepas aku terus balik melaka. Tahun nie kena balik JB dulu amik mak ngan abah sebab Icham (abg ngah) balik terengganu, bapak mertua dia sakit. Esok atau lusa baru aku balik melaka.

Raya tahun nie sama macam raya tahun-tahun yang lepas. Aku memang takda shoping raya. Paling kuat pun ari tu pegi Jalan Masjid India dengan Adi beli butang baju melayu. Hehe. Baju melayu plak memang dah lama aku tempah. Dah 5 tahun pakai baju yang sama. Bukan apa...dah besar2 nie, dah takda nak bergaya...janji raya.

Tahun nie 3 kali aku buka pose kat hotel...record tu...biasanya takder...hehehe...kat Istana Hotel KL dengan geng Celcom, Concorde KL dengan geng Time dan kat Concorde Shah Alam dengan geng Kaypi. Antara tiga2 hotel tu...paling best makan kat Istana Hotel...Peergh...tak terpilih kau..macam-macam negeri punya masakan ada.

Oklah...selamat hari raya aidilfitri untuk aku...aku maafkan segala kesilapan aku...hati-hati memandu.
Di Concorde Hotel KL

Melepak minum kopi lepas buka pose kat Concorde Shah Alam

No comments: