Wednesday, October 05, 2005

1st pose 2005

4.30 pagi aku terjaga...makanlah nasi goreng sotong yang aku pesan bungkus kat bobz malam tadi dan minum teh O aku buat malam semalam. Jadi bersahurlah aku...aku kejut bobz...dia tak bangun...malas nak naik atas kejut duan...letih naik tangga...

Adush...first pose dah kene pegi site visit kat ppum. Anuar Mawashi pagi2 buta dah tepon aku suruh bersiap. Sampai awal giler...pukul 8.30 pagi. Tup...tup...pukul 9.30 pagi baru dapat tengok bilik yang nak renovate tu...bukan boleh minum2 ker atau isap rokok...apa daaa nuar....

Sampai sana aku berlagak macam kontraktor binaan...pada hal aku nak tengok part aku jer...nak buat network cabling. Hehehe....

Tengahari baru aku masuk opis...baru nak amik nafas...dapat lak e-mail dari Kaypi ada urgent meeting esok pagi pukul 10. Bos call aku....kenalah prepare report pasal kes notebook Palette yang hilang kat service centre diorang. Lepas tu tuduh lak kitorang dah ambil balik...diorang main lepas tangan je...celaka punya cina...

Aik...semua orang dah balik...iyer daa...bulan pose bos suruh balik pukul 4.30 ptg. Tapi aku biasalah...macam takder umah...keje tetaplah lebih 12 jam sehari.

Apa nak makan utk buka pose hari nie...aaaahhhh...beli jer lah kat restoren ibu...bukan susah...hulur jer duit kat erul tu...

Banyak lagi keje aku tak siap nie...camner aku nak buat...ada yang kantoi terawikh malam nie...takper...semalam dah buat...hehehe

No comments: