Monday, November 07, 2005

Raya Dah Abih

Sekejap jer dah naik keje balik. Aku bertolak dari Melaka pagi semalam. Saja balik awal. Takut jem teruk kat seremban sebab orang berpusu2 nak balik KL & Selangor. Aku hari nie dah start keje...tapi macam biasalah...mood raya masih ada. 4 orang masih lagi cuti sampai esok.

Raya aku biasalah tak meriah sangat. Cuma raya kedua tu along & icham balik melaka. Meriah ler sikit dengan riuh rendah anak buah aku. Anak icham lak baru aku dapat jumpa. Aqil nama dia, asyik tersenyum dan kena orang layan dia. Kalau tak, melalak. Dah 5 bulan dah umur Aqil. Maklumlah Pak Su dia dah setahun tak balik kampung. Anak2 along lak seperti selalu, si Fikri (kedua) dengan Ana (ketiga) tak abih2 bergaduh...ada jer yang nak di kelahikan. Pasal siapa nak duduk tengah dalam kete pun nak bergaduh. Adush...pening Pak Su dia.

Kat kampung topik paling biasa orang tanya aku adalah 'Bila Lagi'...hehehe...apa takder soklan lain ker...nanti kalau dah ada jodoh aku...aku kawin lah...tak yah semua sibuk2...lepas tu macam2 agensi cari jodoh jumpa aku...nak rekemen..aku kata...aaaaarrrghhhh.....tak yah...

Pose 6. Aku seperti biasa, raya kedua dah start pose 6. Malas aku nak tunggu2, cepat abih, cepat aku raya sekali lagi. Hari nie dah 4 hari aku pose 6...yeah yeah lagi 2 hari jer lagi.

No comments: