Wednesday, November 16, 2005

Nokia 6680

Hari nie aku ada invitation dari Hotel Istana KL untuk presentation ceremony hadiah lucky draw. Masa bulan puasa dulu, opis aku ada buat berbuka puasa bersama staff Celcom kat Hotel Istana. Aku ingat lagi ada isi boring quiz & comment pasal Hotel Istana. Aku hentam jer. Minggu lepas staff Hotel Istana call aku, kata aku dapat hadiah lucky draw quiz tu. Aku pun ok jer lah. Aku pun datanglah hari nie.

Ceremony tu dari pukul 11-12 tengahari. Diorang sekalikan dengan majlis penyerahan Ramadhan Charity Fund dan launch Charity Fund baru. Masa pengumuman pemenang quiz tu, ada 12 pemenang. Aku tunggulah nama aku di panggil. Aik, takder ker. At last pengumuman Grand Prize Winner….Norfaezal …huh???? aku ker, kekeke dapat no 1 rupanya, ingatkan saguhati jek, dapatlah aku handphone Nokia 6680. Merasa gak aku guna handphone mahal. Balik opis biasalah kenalah ciwi sikit. Hehehehe.

Aku & Bobz ulang tayang upacara penyerahan
Baru vs Lama

No comments: