Tuesday, May 23, 2006

Uptown Shah Alam

Fuuuhhh lega aku dah berjaya siapkan sebutharga & tender. Semalam dah hantar sebutharga UPSI, hari nie pulak Tender PDRM. Boleh rileks sikit.

Sabtu malam ahad baru nie, aku pegi UPTOWN baru. Nama dia UPTOWN Seksyen 24 Shah Alam. Lepas aku hantar mak su aku balik klang, aku terus bergegas kesana. Dah lama dah aku nampak banner uptown shah alam. Cuma belum berkesempatan nak pegi jer.

Pergh, happening giler kat sana. Ramai sangat sampai parking pun tak cukup. Masa aku sampai, ada live band tengah main, so ramai lah mat2 moto melepak. Rimas lak aku.

Pusing punya pusing, aku berenti kat satu kedai….hehehe….kedai minyak wangi. Dah lama dah aku cari minyak wangi ni, tak jumpa2. Akhirnya pencarian aku berakhir disini. Nak beli yang original, tak mampu. Jadi cukup ler yang campuran ni. Nak tau minyak wangi apa? Hehehe, Davidoff Cool Water.

No comments: