Wednesday, December 28, 2005

Cuti Krismas 2005

Teringat aku pada cuti krismas tahun 2004. Masa tu aku eksiden kete. Bawak kete adi. Tapi kali nie cuti krismas aku balik JB. Konvoi 3 kereta. Aku naik storm bawak paksu & mak su, pak uda naik wira bawak family dia & Cik Su (adik mak su aku) naik satria bawak anak2 pak su aku.

Kami bertolak lebih kurang pukul 2 petang dari Klang. Cadang nak bertolak pagi. Tapi sebabkan aku sabtu 24-12-2005 tu aku ada pendaftaran sebagai pelajar baru kat UiTM Shah Alam. Kenalah bertolak petang.

Pagi tu dalam pukul 9.30 pagi, aku ngan komeng pegi daftar kat Dewan Sri Budiman UiTM Shah Alam. Sejam jer daftar…lepas tu merayap…Makan aku telah bergelar seorang Pelajar ITM kembali….hehehe…oh ya, aku amik Sijil IT (Networking & Data Communication)

Kitorang balik JB ramai2 bukan apa. Nak bawa Pak Su aku berubat ngan abang aku. Nak betulkan sikit tulang belakang dia yang asyik sakit jer tu. Selebihnya pakcik aku jalan2 ler. Tapi tak jalan kemana pun…gi umah Along, restoren abang aku, umah Zemah, sepupu aku yang lama tak balik kampung & lepak Danga Bay….hehehe..

Kitorang balik semula Klang hari Isnin 26-12-2005. Singgah 2 tempat, satu, singgah Ayer Hitam cari pasu, dua, singgah umah mak su aku punya abang kat Nilai.

Jem? Huh…biasalah, start dari exit pedas/linggi sampailah exit seremban. Aku sampai umah Shah Alam dalam pukul 11.30 malam. Penat…..

Berkelah di R&R Seremban
Ha…gosip…gossip
Restoren Norezam

Danga Bay

Apa Nie? Jem? Aaarrghhh

No comments: