Sunday, March 13, 2011

Kad Jemputan Kahwin & Paper Bag

Hari memilih design dan warna kad kahwin adalah antara hari-hari yang aku tak berkenan. Sebab utamanya ialah aku nak kena matchkan kaler dan pilih warna untuk kad. Kad aku simple jer. Susah sikit kad satu lagi ler.

Nasib aku baik bila Fahmi (member lama) iaitu tuan punya kedai datang dan beri banyak idea. Akhirnya proses pemilihan design dan warna selesai.

Kami buat kad kahwin, paper bag dan bunting di kedai GedungKadKahwin. Terima kasih Fahmi kerana memberi harga kos-to-kos kepada kami. Ko kena datang majlis perkahwinan aku sebab ko tak boleh guna alasan tak dapat kad jemputan daripada aku. Huhuhu.

Layari http://www.gedungkadkahwin.com/ untuk ketahui lebih lanjut mengenai GedungKadKahwin.

Pilih yer sayang, I punya senang jer

No comments: