Monday, June 14, 2010

Selera Senibong ver 2


Setahun yang lepas aku menyambut Hari Lahir di Selera Senibong Johor Bahru, dan tahun ini perkara yang sama berlaku. Apa salahnya membawa ahli keluarga aku berkumpul setahun sekali sempena hari lahir aku.

Walaupun tiada tradisi menyambut hari lahir dalam keluarga aku dan mak pun dah lupa bila dia lahirkan aku...hehe....namun sambutan hari lahir aku akan jadikan hari dimana semua ahli keluarga berkumpul.

Tahun lepas, anak abang aku yang sulung (akil) yang tak dapat dikawal dan berlari kesana kesini sewaktu makan, kali ni giliran yang kedua plak (alip). Tahun depan mesti si Nur.....

Seronok betul kali nie aku balik JB, rasa macam takmo balik Shah Alam lagi, nak settle down kat sini dan buat bisnes jual karipap. Macam best jer. Huhu...


Abang, Nur, Alip dan Kak Ipar


Akil dapat pestol

Abang Ipar


Terima Kasih Pak Chu



4 comments:

Anonymous said...

bisnes karipap ...kelim karipad pun tak reti.....nak bisnes...hahahaha

Anonymous said...

happy belated birthday..it's good to c u happy ..keep it up..

regards,
jch

Anonymous said...

happy belated besday...

Papa-NtiQ said...

hi pekabor....saya pun baru jer gi kat selera senibong seafood weekend lepas dan dah upload pics kat blog www.blogmakanbest.blogspot.com
Topik entries 100% pasal makan, makan dan makan :) takde topik lain. Kebanyakan restoren2 kat JOHOR maklum la orang JB.
Senang2 tu jenguk la yer blog saya dan hmmm jangan lupa follow yer TQ TQ TQ