Tuesday, June 12, 2007

Selamat Hari Lahir Faezal

Selamat hari lahir untuk diri ku. Bila aku hitung rupa-rupanya dah 32 tahun umur aku. Hmmm….tua dah nie, sekejap saja masa berlalu. Masih aku ingat lagi mula-mula aku datang ke Shah Alam dulu tahun 1996. Dah 10 tahun aku tinggal di sini. Rasa macam baru semalam aku sampai.

Celebration…mana ada celebration zaman usia dah lanjut nie. Lagipun memang tiap tahun aku takda buat celebration pun. Cuma aku biasa amik cuti sehari sempena besday aku. Saja jer nak layan diri, sekali-sekala kenalah spent time untuk diri sendiri.

Tapi tahun nie aku sedih hati sebab teringat arwah Pak Su aku. Tahun lepas, selang 6 hari lepas besday aku, pak su aku meninggal dunia. Mungkin ini akan lebih menguatkan aku untuk tidak menyambut hari lahir aku pada tahun-tahun mendatang.

Dah 32 tahun berlalu, aku masih lagi belum settle down. Bila agak2 nya aku boleh settle down. Keinginan ada tapi mungkin belum ada rezeki. Apa2 pun biarlah masa menentukan segala.

Akhir kata SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 32 NORFA’EZAL BIN HARON. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.

3 comments:

Anonymous said...

Happy belated birthday....I bagi u lagu nie,sebab i suka lagu nie...I view your blog from behind since early 2006.You nie such a good man..but i dont..heemmm...


ADA CINTA..

Ucapkan lah kasih
satu kata yang kunantikan
sebab ku tak mampu
membaca maknamu
mendengar bisikmu

Nyanyikanlah kasih
Senandung kata hatimu
Sebab ku tak sanggup
Mengartikan getar ini
Sebab ku meragu pada dirimu
Mengapa berat ungkapkan cinta
Padahal ia ada dalam rinai hujan
Dalam terang bulan juga dalam sendu sendan
Mengapa sulit mengaku cinta padahal ia terasa
Dalam rindu dendam hening malam cinta terasa ada



SECRETVIEWER

Anonymous said...

Faezal,

Kita sedih bila ditinggalkan, tapi kita penah sedih meninggalkan....
manusia tak penah hargai apa yang mereka miliki tapi sedih bila tidak lagi memiliki....

Kita tak pikir kesian mereka yang kita tinggalkan, mengapa kita perlu fikirkan kesedihan kita...adakah kita rasa perasaan sedih itu hanya milik kita......


secretviewer


DEOLOVA


Aku ingin menjadi mimpi indah
Dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu
Yang mungkin bisa kau rindu

Karena langkah merapuh
Tanpa dirimu
Oh... Karena hati tlah letih

Aku ingin menjadi sesuatu
Yang slalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa aku
Selalu memujamu

Tanpamu sepinya waktu
Merantai hati
Oh... Bayangmu seakan-akan

Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada

Oh...

Hanya dirimu
Yang bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu
Aku merasa hilang... dan sepi
Dan sepi...

Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada

Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada

Selalu ada...
Kau selalu ada...
Selalu ada...
Kau selalu ada...

Anonymous said...

Maha Karya Cinta.
Faizal

Begitu berat melangkah
melihat kau bersamanya
adakah aku yang salah
atau hanya helah saja

Ku masih menicntai diri kamu
biar kau menjauh...ku rindu

Chorus:
Kau bagaikan udara yang membantu
aku untuk terus hidup di atas dunia
tanpamu ku lemah
pasti aku tak berdaya
kerna kau maha karya cinta

Biarpun kau tidak mahu
menerima kasih daku
ku kan setia bersamamu
sehingga ke akhir waktu

Ku masih menyayangi diri kamu
biar kau berlalu...ku rindu

*repeat chorus

kau takkan dapat aku lupakan
kerna kaulah puja cinta kita
mengajar aku erti bahagia
kembali padaku semula

*repeat chorus

Dengarlah pesanan daku
yang akan terus menunggu...


secretviewer