Wednesday, January 18, 2006

Projek dah start

Projek dah start…abih lah aku…kene keje macam 24 hours…macam jer…kali nie job company aku dapat banyak…supply safety cabinet, deployment untuk 4 daerah selangor dan logistic untuk negeri Perak. Akan datang nie ada lagi job nak masuk…tahun nie banyak betul rezeki company aku…masuk projek serentak…tapi best & teruk ler…Alhamdulillah…

Seperti kebiasaan…aku akan di hantar kemana2 saja projek yang projek manager dia macam dah tak terhandle…biasalah aku kan penyelamat…mana yang rasa perlukan guidance dari aku, aku akan take over the lead.

Semalam aku balik umah pukul 4 pagi. Tido dalam 2 jam jer. Lepas tu pegi opis balik sampai lah sekarang tak rehat lagi. Petang tadi pegi gak kelas ngan komeng. Letih aku tahan mata dalam kelas. Ngantuk giler.

Hari nie aku baru start belajar VB6.0….makan jagalah korang…bermulalah aku bergelar programmer. Hehehehe.

No comments: